Pekina SF: Cilic Trashes Nadal 6-1, 6-3, Nadal's Star fedings?

Šis sūtījums bija raksta Ru-par 10 oktobris 2009
Publicēts saskaņā ar: Uncategorized

Ja esat jauna šeit, jūs varat parakstīties uz manu RSS padevi . Paldies par apmeklējot!

Lets būt godīgi, neatkarīgi notiek ar Rafa ir saistīta ar Roger. Jo īpaši, kad viņš saņem trashed kā viņš ar Cilic, kas Pekinas Semi's. Es neredzēju spēli, bet no scoreline un no tā, ko es dzirdēju tas ir diezgan skaidrs, ka Rafa nebija nekādu izredžu. Kā FedAddict es neesmu gonna gulēt, tas vienmēr ir laba redzes redzēt Rafa, kas pieder kā šis. Taču, pirms mēs sākam svinēt, ļauj nedrīkst aizmirst par to, ka Rafa ir atkal atgriezies no traumas pēc dažām nedēļām off. Tā ir sava veida pats kas notika ASV Open. Es joprojām domāju, ka viņš būtu zaudējusi gan Delpo un Cilic, pat ja viņš bija viņa labākais ir jābūt teica. Ar Rafa lieta šajās dienās ir tas, ka vienmēr pastāv kaitējuma problēmas, tāpēc jūs nevarat izmantot šo kā attaisnojumu vairs.

Liels zaudējumi Rafa ir cietis šogad bija pret Soderling uz Francijas Open, Delpo pie US Open, un tagad pret Cilic Pekinā, un visus šos zaudējumus, traumas spēlēja sarakstā. Pat ja tas tikai nozīmēja, viņš nāk atpakaļ no traumas. Citas svarīgs faktors ir tas, ka Soderling, Delpo un Cilic visi līdzīgi spēlētāji. Tās visas ir diezgan gara auguma ar lielām kalpo, spēcīgs divus spriedumus backhands un sodot bāzes līniju spēles. Vai ir modelis jaunattīstības šeit? Tur noteikti ir. Šie spēlētāji visi bija līdzīga spēle, kas panākams uz tiesu un izmantoto smago insultu no abām pusēm līdz iznīcināt Rafa. Tā kā paredzams pēc Francijas Open, vairāk spēlētāji tagad sāk saprast, kā beat Rafa. Tas ir neizbēgami.

Tas ir noteikti vairāk nekā Rafa vienkārši tiek ievainoti vai netiek spēles fit. Jūs esat tagad sāk redzēt atšķirību starp vienu dimensiju dzirnaviņas un Master. Es, protams, runāju par RogiGOAT :) Iemesls, kāpēc Roger ir spējis uzvarēt tik daudz slams un palika augšpusē spēli tik ilgu laiku, ir tāpēc, ka viņš ir daudzdimensionāls, un viņš ne tikai paļauties uz izguvei kā mad cilvēks, kamēr viņa pretinieks liek kļūda. Tik labi, kā Rafa ir divi trūkumi ir kļuvusi skaidri redzams, viņa spēlē. Pirmais ir tas, ka viņš ir pārāk vienu izmēru, ļaujot spēlētājiem, kuri izmanto tiesības taktiku uz miskasti viņu. Otrais ir tas, ka viņa viena trīsdimensiju spēles ir pārāk aplikt ar nodokļiem uz ķermeņa, un izraisa hronisku kaitējumu.

Tas ir kaut kas man ir paredzams, kas notiktu, par vecumu tagad, un tas ir tikai patiešām tagad sāk stāties spēkā. Es nedomāju, lai skaņu kā es esmu rakstiski Rafa off, jo tāpat kā es teicu, viņš joprojām nāk atpakaļ no traumas. Bet viens nevar ignorēt faktu, ka šis ir vēl viens smalcināšanas zaudējumi, un ka tas ir ļoti iespējams, sāktu notiek arvien vairāk nākotnē. Ko ziņa tas nosūta pārējo ceļojumu, ja, piemēram, Cilic, kurš nav pat top 10 puisis, crushes Rafa līdzīgs šim? Viņu domas būs gar līniju: "Ja Cilic un Delpo var skolu viņam kā šis, un Soderling var beat viņam četri komplekti no māla, tad vismaz es varu beat Rafa 7-5, 6-4. Tas tikai dod pārējā jomā lifts, un Rafa sāk zaudēt savu gaisu neuzvaramība.

Tas ir labi vai slikti Roger? No pirmā acu uzmetiena, protams, tas ir labi, ka viņa galvenais sāncensis izpaužas pieder kā šis. Bet kam ir doma par to, bet, es domāju, ka Roger un Rafa's likteņiem ir kaut kas savstarpēji saistīti. No Rafa krišanu varētu nozīmēt krišanu Roger. Paziņojums Es teicu varētu, jo tas nav noteiktību. Kopumā jums jāsaka, ka šī no Rafa zaudējums ir laba lieta Roger. First off visi ir ranga punktus, ar Rafa ņemot ārpus maiņa iet Rožē ar klasifikāciju pirms gada beigām. Tas arī nozīmē, ka tad, ja Rafa's zvaigzne sāk izbalināt, tad Roger ir mazāk jāuztraucas par no Rafa no konkurences viedokļa. Ja puiši tāpat Soderling, Delpo un Cilic var beat Rafa agri slams, tad Roger nebūs jāuztraucas par viņu kā galīgo pretinieks.

Ir bijis ieteikumi Roger's zvaigzne arī fedings, bet pēc gada viņš ir bijis, ka ir ļoti skarbu zvanu. Bez tam viņš uzvarēja vairāk slams tad Rafa un viņš dabūja viņa numuru viena ranga atpakaļ. Viņš nav get ievainots, kā Rafa bija vai nu. To, ja kāds's zvaigzne ir fedings tas noteikti ir Rafa. Vēlreiz pēc šī zaudējuma jautājums jāuzdod ja Rafa būtu bijusi Pekinā. Ar visu kaitējuma problēmas, viņam ir bijusi, tas ir tiešām vērts riskēt ar turpmāku kaitējumu 180 reitinga punktus? Tā tikai šķiet, piemēram, lietas ir izgājušas no slikti, lai sliktāks par Rafa, jo šī franču Open zaudējumus. Cik es esmu bažas es esmu patiešām divās prātos par to. Tādā veidā, Rafa ir laba spēle, un viņa sacensība ar Roger ir veikusi, lai, iespējams, labāko laikmetā tenisa vēl, un es esmu noraizējies, ka, ja Rafa zūd prom Roger sekos šim piemēram.


Bet tagad es neesmu noraizējies par to. Šim Roger bija pārāk labs gads. Un tas nav tāpat trūkst spēlētāju spārnu, kas Roger varētu būt jauna aizraujoša sāncensību ar. Puiši, piemēram, Delpo, Murray, Džokovičs, Cilic un Soderling visi grūts konkurenti. Ņemot teica, ka, ja Rafa zūd prom, piemēram, es gaidīt, es nedomāju, ka tenisa būs diezgan tāds pats vēlreiz. Kaut kas cits, ka es būtu pieminēt šeit ir Simon Reed's rakstu par Cilic uzvarētāju slam nākamgad. Lai gan es joprojām domāju, ka ir posms, let's piešķirt kredītu, ja tas pienākas. Pēc win over Murray, ASV Open un sekot līdzi vairāk Rafa, šķiet, piemēram, Cilic norit ātrāk nekā es domāju, viņš būtu. I guess jūs varētu teikt, viņš tagad ir tumšs zirgu uzvarēt slam 2010, bet tālu no noteiktību.

Esmu patika Cilic, jo es redzēju viņu spēlēt šogad Vimbldonas un ir teikuši to pirms tam. Viņš ir liels mentalitāti un viņš ir līdzīgs Delpo, veida maigu gigants. Es noteikti redzēt viņa kļūst par vienu no maniem favorite spēlētājiem nākotnē. Es domāju, ka tas ir liels tenisa ka puiši patīk Cilic un Delpo nāk kopā un dzīvoja līdz to potenciālu līdz šim. Viņiem ir attieksme pret spēli, kas ir labs teniss. Būtu labi tenisa, ja ir jauni puiši, apstrīd Rodžers, nevis Rafa ir vienīgā, kas kādreiz darīt. Izmaiņas ir labs. Es godīgi domāju, ka Roger joprojām var palikt augšpusē spēli un uzvarēt slams uz ilgu laiku. Vēlreiz viņš izdarījis pareizo lēmumu, nevis spēlēt Āzijā, un tas būs tikai atmaksāsies ilgtermiņā. Vienkārši lielisks, automatizēti plānošanu.

Vai Rafa's zvaigzne fedings?

Apskatīt rezultātus

Loading ... Loading ...

Lasītājs Komentāri

Traks

Jums ir taisnība par Cilic, Delpo un Soderling spēles stilu. Tā kā viņi šauras to trūkumu par Nadal, es ceru, Roger ņem cue no tām uzvarētāju stratēģiju un šauras viņa H2H too. Man ir noraizējies par Roger tagad kopš Nadal, un viņam ir sava veida inter-sadraudzības. Varbūt, bet ne kā Roger ir vairāk ieroču. Atkal viņš sēdēt up tiesības un būt par viņa aizsargs. Ak Dievs es tiešām garām Roger, novembris skaņu līdz šim ....

Patīk vai nepatīk: Thumb up 0 Thumb down 0

[ Atbildēt ]

Jonny

Jonny Atbildēt:

Jā, bet Roger nebūs iespēja, lai labotu H2H ja Rafa tur zaudēt agri uz iepriekš minētajiem spēlētājiem.

Patīk vai nepatīk: Thumb up 0 Thumb down 0

[ Atbildēt ]

jason

jason Atbildēt:

Nu, ja Rafa ir spīdēt tiešām zūd prom ātri, tad Roger var labot savu H2H ieraksts pret Rafa sākumā kārtas turnīru. Roger tika trailing 7-2 pret Hewitt. Pēc 2004 viņš bija pukstēšana sūdi no Hewitt 12 vai 13 reizes taisni.

Man nav gaidīt, ka, lai notiktu w / Rafa, tikai piemērs par to, kas var notikt.

Patīk vai nepatīk: Thumb up 0 Thumb down 0

[ Atbildēt ]

Ru-

Ru-Atbilde:

Taisnība.

Patīk vai nepatīk: Thumb up 0 Thumb down 0

[ Atbildēt ]

# 1
Rakstiskā Ar traks par 11 oktobris, 2009 @ 0:43
Denise

Pārsteigts un satriekts, ka Rafa zaudējumus. Es piekrītu, ka Roger / Rafa spēlēs ir liels. Man ir teikt par awhile, ka, kas būs pirmais, kas aiziet pensijā, pirmkārt, Roger un Rafa? Ir patīkami redzēt jaunas sejas, lai konkurētu ar Roger.

Patīk vai nepatīk: Thumb up 0 Thumb down 0

[ Atbildēt ]

# 2
Rakstiskā Ar Denise gada 11 oktobris, 2009 @ 4:10
ines

Es redzēju dažas Rafa's spēles (Fox Sports). Cilic tiešām spēlē kā monster.Nadal bija tikai ēna.
Cilic ir tenisa talants un viens skatīties vidū nākamo jauniešiem (Gulbis pārāk).
Manuprāt Roger nav būs kā dominējošā kā viņš ir, ceru, ka tas nenozīmē, Roger's sabrukums.

Patīk vai nepatīk: Thumb up 0 Thumb down 0

[ Atbildēt ]

# 3
Rakstiskā Ar ines gada 11 oktobris, 2009 @ 5:43
jason

Traumas Rafa ciest ir kļūst arvien nopietns, laika gaitā. Tā kā 19 (gadā viņš ieguva savu 1. PAR), viņš ir nodarbojas w / traumas. Viens iemesls ir tāpēc, ka viņa spēles stilu.

Tomēr mums tagad ir jāapsver citi faktori, iespējams, veicina viņa traumām, un sliktākajā visu, lai viņa psihisko stāvokli. Padomā par to. Arvien vairāk guys tagad sita viņu un zina, kā to izdarīt. Vairākas reizes, viņš ir uzvarēts ļoti viegli. Tā kā viņš nav uzvarēt turnīros, jo vienkārši pirms (un ir daudz lielu iespējamību agrīnas apaļo likvidēšana) ... viņš, kam grūts laiks, lai savāktu šos reitinga punktus. Atcerieties I punktā minēto laiku atpakaļ: reitinga punktus palielināt eksponenciāli, kā piedalīties turnīros nokļūt vēlāk posmos.

Kā piemēru, uzskata, ka viņš spēlē 2 ATP500 turnīri un nokļūt SF, bet zaudē katru reizi. Viņš saņem 180 × 2 = 360 punkti. Sasniedzot un spēļu SF nepieciešama 4 spēles. Tātad, tas ir 360 punkti no 8 spēlēm. Un tagad apsvērt, ja viņš tikai uzvar viens. Viņš tikai spēlē 5 spēles, un viņš saņem ... 500 punkti. Zaudēt ar SF būs fiziski vēl novājinošām, tas ir pirms pat ņemot vērā ceļa vajadzīga, lai ar 2 dažādām turnīros.

Tātad, ja viņš vēlas saglabāt savu reitinga punktus, guess kāds risinājums. Spēlē vēl turnīri! Tagad tas noteikti saasināt viņa savainojumu. Un w / viņa tiek uzvarēts vieglāk, viņa psihisko stāvokli, tiks fedings pārāk ... viņa auru neuzvaramība neizbēgami noārda.

Labi, ka ir diezgan ekstrapolāciju, kas var ne spēlēt, tieši mazliet. Bet pieņemot, ka šī ekstrapolācija izspēlē zināmā mērā / pakāpe, vienīgais veids, kā Rafa karjeras iet ir vai nu:

1. spēlēt tikpat bieži kā tagad. iespējams, viņš var paturēt top 2 vai 3 ranking uz brīdi vairāk, bet w / ļoti augstu risku, kā iegūt savu karjeru stipri saīsināts ... un nekad spēlē viņa labākais, OR

2. veikt daudz atpūtas, tikai koncentrējoties uz biggies (GS, maģistra) ... riskējot zaudēt daudz reitinga punktus. tur ir ievērojams risks, viņš būs no 5 augšu, bet viņš vēl var spēlēt viņa labākais GSS un ir daudz labāk šāvienu pie viņiem, jo īpaši.

Es diezgan daudz labu iespēju 2. Galu galā, jūs nesaņemat atcerējās, cik ilgi jūs uzturēšanās top 2 vai 5. Vissvarīgākais ir, cik daudz GSS jūs uzvarēt.

Patīk vai nepatīk: Thumb up 0 Thumb down 0

[ Atbildēt ]

Ru-

Ru-Atbilde:

Es piekrītu, bet kaut kā i dont domāju, ka viņš iet uz 2 variantu.

Patīk vai nepatīk: Thumb up 0 Thumb down 0

[ Atbildēt ]

# 4
Rakstiskā ar Jason par 11 oktobris, 2009 @ 5:55
jason

Tas ir baismīgs kā Roger & Rafa's likteņi ir savstarpēji saistīti. Es redzu dažas pārsteidzoši Paralēli likteņiem šo divu daļu.

In 2008, Roger diezgan daudz bija karjeras krīzi. Zināmā mērā, es vainot viņa ārpus sezonas grafiku šim. Šajā klusajā sezonā, viņš vajadzēja atpūsties un praksi, lai sagatavotos jaunajai sezonai. Tā vietā viņš ar šo izstādi spēles w / Pīts, ceļojumi & stuff. Nepietiek PREP + mononucleosis -> recepte katastrofa. Un "katastrofa" viņš 2008. Lucky viņš vēl bija iespēja atdzīvināt to kaut kā 2008 UPS. Tikmēr Roger krīzes celta Rafa labākais sezonā jebkad.

Rafa 2009, spēlē pārāk daudz, ir iespēja saņemt traumu un jūs zināt, kopš sezonas, Rafa's sezona ir šausminoši (viņa standartus, protams). Rafa's posts likās, lai Roger dubl no bezdibenis daudziem domāju, ka viņš dosies uz. Diezgan daudz, es teiktu, ka Rafa notiek ļoti līdzīga krīze vienam Roger bija 2008. Vai viņš var plecu paraustīšana atslēgt ir jāskatās, bet varbūt viņa problēmas ir sarežģītākas - it īpaši, ja jums nav milzīgs ranga punktu buferiem.

Tā kā 2009.gada sākumā bija ļoti kritisks momentus Roger karjerai, tāpēc arī es domāju, ka agri 2010 būs Rafa karjeras.

Lai pievienotu vēl interesants punkts, Roger karjerai patiešām sāka spīdēja ļoti spoži 2004 (ne 2003 - tikai 1 Vimbldonas varēja "vienas slam-brīnums"), bet Rafa's 2005 (1 FOR & milzīgu skaitu maģistra nosaukumi) . Viņi ir šīs krīzes tieši 1 gadu, izņemot, kā labi. Baismīgs, vai nē?

Patīk vai nepatīk: Thumb up 0 Thumb down 0

[ Atbildēt ]

jason

jason Atbildēt:

Edit no augšas:
"Rafa 2009, spēlē pārāk daudz, ir iespēja saņemt traumu un jūs zināt, kopš sezonas, Rafa's sezona ir šausminoši (viņa standartus, protams)"

Es tiešām nozīmē "pēc tam, kad jau sezona". Sākot no FOR, ka ir.

Patīk vai nepatīk: Thumb up 0 Thumb down 0

[ Atbildēt ]

Ru-

Ru-Atbilde:

Laba punkti ...

Patīk vai nepatīk: Thumb up 0 Thumb down 0

[ Atbildēt ]

# 5
Rakstiskā ar Jason par 11 oktobris, 2009 @ 6:17
jason

Attiecībā uz Roger, es piekrītu, w / Ines, ka viņa dominēšana gatavojas izbalināt, bet, cerams, tikai nedaudz un lēni. Recepšu viņam ir nepieciešams veikt, ir:
1. konkurences mazāk un tikai svarīgas. ja nepieciešams, varbūt viņš tikai vajag spēlēt 13-14 turnīros / gadā (4 GS + 9 Masters sērijas + 1 Masters Cup). Un, lūdzu, lūdzu, lūdzu ... neviens Deivisa kausa ... lūdzu.

2. strādāt vairāk, lai nostiprinātu muguras. Esmu dzirdējis, viņš ir gūt muguras traumas pēdējā. atpakaļ ir stūrakmens viņa kalpo, un viņa spēle vajadzības viņa kalpo, lai darbu labi.

Atpakaļ problēma skar mani. Es domāju, ka tā sāka 2008 sezonas beigās. Tas ietekmē viņu atkal tagad, iespējams, tā arī darīja UPS galīgā redakcija (atcerēties daudzos DFS un zemu kalpot%? - Jā, Ru-es nepiekrītu w / jums par šo). Tātad, cerams, viņš var atgūt no šīs pilnībā. Man ir šaubas, cerams, tiks pierādīta nepareizi.

Ja šī problēma ir ne vairāk, es domāju, ka viņš var dominēt, piemēram, 2007 lielas (bet ne pilnībā) garumi ... tikai tas, ka viņam spēlēt mazāk turnīros.

Patīk vai nepatīk: Thumb up 0 Thumb down 0

[ Atbildēt ]

Ru-

Ru-Atbilde:

Es arī domāju, ka viņa atkal varētu būt nepatīkamas viņu atkal, bet tomēr, ja viņš uzvarēja tie importnat punktus UPS viņš wouldve uzvarēja SJO.

Patīk vai nepatīk: Thumb up 0 Thumb down 0

[ Atbildēt ]

# 6
Rakstiskā ar Jason par 11 oktobris, 2009 @ 3:16
Paul

Es esmu tikai priecīgs par reitinga punktus.

Tagad man ir īpašs vēlmju.

# 1 Džokovičs iet skaits 2 pirms London

# 2 Nadal būt Federer's grupā Londonā

# 3 Federer beat Nadal, bet gan kvalificētu

# 4 Federer beat Nadal atkal finālā.

Tikai, lai uzlabotu H2H y'know?

Patīk vai nepatīk: Thumb up 0 Thumb down 0

[ Atbildēt ]

Ru-

Ru-Atbilde:

Tas būtu jauki!

Patīk vai nepatīk: Thumb up 0 Thumb down 0

[ Atbildēt ]

# 7
Rakstiskā Ar Paul par 11 oktobris, 2009 @ 5:15
Ciarrai

Man šķiet jums ir lekt uz ļoti agri un kļūdainu secinājumu. Nadal joprojām ir tik daudz draudu ikvienam, kas tur, kā viņš vienmēr ir bijis. Es nedomāju, ka viņa pretinieki par viņu, kā viegli, kā jūs darāt. Bet tad atkal, tie ir spēlēt viņu un jums un man nav šī problēma. Nadal būs atpakaļ pilnīgi stiprību. Esat dzirdējuši to šeit pirmās.

Patīk vai nepatīk: Thumb up 0 Thumb down 0

[ Atbildēt ]

Ru-

Ru-Atbilde:

Rafa nav drauds, viņš bija. Esat dzirdējuši to šeit pirmās.

Patīk vai nepatīk: Thumb up 0 Thumb down 0

[ Atbildēt ]

Paul

Paul Atbildēt:

Es domāju to visvairāk aizskarošu veidā. Ikviens, kas saka "jūs esat dzirdējuši to šeit vispirms" ir kopējais Muppet.

Tas reeks par augstprātību un tiek izmantota, lai saģērbt izlases minējums par faktiski meklējat kā jūs zināt kaut ko.

Nedomāju jūs šeit Ru-, kā jums tika iesniegts jestful atbildi.

Patīk vai nepatīk: Thumb up 0 Thumb down 0

[ Atbildēt ]

# 8
Rakstiskā Ar Ciarrai gada 11 oktobris, 2009 @ 5:26
Cerība

Cienījamie Ruan
Es domāju, ka jums ir pārāk pieklājīgs.
Es uzskatu, ka tas ir vairāk nekā zaudējumu, kas nomāc Nadal. Vai esat ievērojuši, cik mazs viņš ir? Viņš ir zaudējis muskuļu masu, un viņa mati ir ļoti plānas, es pat pamanīju dažas kails plāksteri. Un viņš beidzot ir sākusi ir sejas apmatojuma!
Jūs nevarat paturēt piedodošs viņu pieņemot prasību par kaitējumu. Ja viņš ir ievainots, viņš nedrīkst spēlēt.
Cilvēkiem ir jāatceras, ka Roger pakļauti ierobežojumiem Nadal's Madridē spēle un labi spēlētāji, piemēram, Soderling, Del Potro un Cilic ir izmantotas viņa viendimensijas spēli. Es vienmēr jutos Nadal uzvarēja viņa spēles ar berze - urbšana viņa pretinieki, līdz tie dara kļūdu. Tagad viņš ir viens, ka nevar turēt bumbiņu spēlē, jo viņš nevar darboties tik ātri, cik iepriekš.
Man nav gaidīt Nadal atgriezties. Patiesībā es ceru, ka viņš izbalināt ātri un ir no top 10 ar Francijas 2010.
Vai viņš spēlē uz vai izstājas neietekmēs Roger nekādā veidā. Roger ir pārcietusi izaicinājumiem Hewitt, Roddick, Safin utt gadu gaitā. Viņi nekad nav pārstājusi viņu sasniegt savu mērķi, vai arī tur viņa uzmanību. Nadal's samazināšanās vai kā citādi būs neietekmēs Roger's motivācija. Spēlētāji nāk un iet, un ir daudz par pieaugumu šobrīd - Del Potro, Cilic ir tikai pāris. Nē, Nadal's samazināšanās nebūs ietekmes uz Roger whatsoever!
Attiecībā uz HTH, tas tiešām nenozīmē neko. Ir ierakstus šajā jautājumā, nav HTH - Cik grand slams būs Nadal win? Cik fināls būs viņš sasniegs uc
Cik es esmu bažas Roger ir KAZĀM.

Patīk vai nepatīk: Thumb up 0 Thumb down 0

[ Atbildēt ]

# 9
Rakstiskā Ar Hope oktobrī 14, 2009 @ 6:32

Pievienot komentāru

nepieciešams, izmantot īsto vārdu
nepieciešams, netiks publicēts
izvēles, jūsu emuāra adrese