Agassi par Federer / Nadal Era, Nadal's traumas un Andy Murray

Šis sūtījums bija raksta Ru-par 17 oktobris 2009
Publicēts saskaņā ar: Uncategorized

Ja esat jauna šeit, jūs varat parakstīties uz manu RSS padevi . Paldies par apmeklējot!

Es ne vienmēr zina, cik nopietni ņemt Andre Agassi, bet pirms Roger viņš bija mans favorīts player, tāpēc vismaz tā vērts man apskatīt to, ko viņam teikt. Pēc Rafa uzvarēja Australian Open šogad viņš teica, ka Rafa dosies uz win kalendārā gada Grand Slam, bet pēc Roger uzvarēja Francijas Open viņš tur rokā kauss pārsolītājam Roger, un viņš bija nekas, bet atzinību par KAZĀM. Šķiet, tāpat kā viņam patīk lēkt lielgabals, un tas pats, var būt taisnība par viņa jaunāko komentārus. Pēc viņa teiktā Federer / Nadal ēra tuvojas beigām tagad, un Andy Murray varētu pārņemt no viņiem. Ja viņš teica Džokovičs vai Delpo man vēl var ņemt viņu nopietni, bet Murray! Murray par vienu pusfinālā ar slam šogad, viņa labākais rezultāts.

Izņemot, ka viņš tiešām ir ļoti neapmierinoša slams. Džokovičs pats, viņš tikai par vienu pusfinālā pie slam. Cik es esmu bažas, vienīgais puisis, kas izskatās viņš pārņem no Roger un Rafa šajā brīdī ir Delpo, bet ar viņu problēma ir tā, ka viņš varētu būt pakļauti traumām. Mums vienkārši ir jāredz. Delpo ir vienīgais puisis, kas es redzu kas nepatikšanas, lai Rafa pie Roland Garros un Roger pie US Open. Es nedomāju, ka viņš var pie Wimbledon un nepatikšanas Roger pie Australian Open viņš dabūja skolās ar Roger šogad. Fitness ir svarīgi Down Under, un tas ir vēl jāskata ja Delpo var rīkoties siltumu. Es piekrītu Agassi par iespēju Federer / Nadal laikmets tuvojas beigām, bet kā jau teicu, viņš var lekt ieroci šeit vēlreiz.

Es nedomāju, ka tikai tāpēc, Roger un Rafa vēl nav uzvarējusi katru slam šogad, nozīmē, ka viņu laikmets tuvojas beigām. Tas pats notika 2008 kad Džokovičs uzvarēja Australian Open, taču apskatīt to, ko viņš izdarīja 2009 slams. Tā ir viena lieta, lai saņemtu laimīgo un laimēt vienu slam, bet tas ir atšķirīgs lieta, lai iegūtu vairākus slams. Mēs vienkārši ir, lai redzētu, Delpo var vinnēt vairāk slams. Es domāju, ka viņš būtu, bet kas notiks, ja viņš kļūst par kaitējumu tieksme? Kaut gan es arī jūtos kā Roger un Rafa var sākt tinumu uz leju tagad, jūs nevarat noliegt, ka tie joprojām ir visvairāk pieredzējis, kad runa ir slams, un faktu, ka Delpo uzvarēja US Open nav precīzi " maiņas aizsargs ". Kad es domāju par maiņu aizsargu es domāju, ka dienas Roger beat Sampras at Wimbledon.

Pēc šī Sampras nekad uzvarēja Wimbledon jauna un Roger turpināja dominēt. Es neredzu, ka notiek ar Roger un Rafa yet. Es domāju, ka Rafa vēl franču Open sadaļu viņam pa kreisi, bet Roger joprojām ir Wimbledon-, US Open, un, iespējams, Australian Open nosaukumi viņam pa kreisi. Ja viņš varēja uzvarēt vēl Francijas Open, kas būtu vienkārši prēmiju. Pēc Agassi kas šos apsvērumus, Rafa atgādināja viņam, ka viņš joprojām ir tikai 23 gadus vecs. Lol! Pat ja Rafa ir problēmas, jums ir jāsaka, ka 23 ir nedaudz pāragri vienkārši rakstīt viņam off. Bet es arī piekrītu Agassi, ka Rafa ir traumas, iespējams, būs atkārtoti no šī brīža. It īpaši, ja paskatās, ka viņam nav, šķiet, pielāgojot savu grafiku daudz. Ko Agassi saka par Murray ir cits stāsts.

Pirmkārt, es piekrītu, ka viņš ir daudz talantu un, ka viņš varētu būt nākamais puisis dominēt tenisā. Es nezinu par Murray, kas spēj pārspēt nevienam par jebkuras virsmas though. Es būšu ļoti pārsteigts, ja viņš kādreiz uzvar Francijas Open. Pieņemot, ka Agassi bija runājot par šo, tad nav iespējams Murray nevar pārspēt guys, piemēram, Rafa, Delpo, Džokovičs un Rodžers no māla, kopā ar dažiem citiem. Pat nedomājiet. Bet fakts, ka Murray ir ļoti kautrīgs līdz šim grand slams ir visvairāk satraucošs lieta par viņu. Man ir teikuši to līdz, un es teikšu to vēlreiz: Murray ir veikt dažas lielas izmaiņas, pirms viņš var vinnēt slam. Viņa spēles stils ir pārāk negatīva un viņš gaida savu oponentu kļūdas, kad viņam nepieciešams spēlēt vairāk uzbrukt, kas slams.

Šis man ir daudz ko darīt ar Murray's attieksmi. Viņš joprojām ir pārāk cocky un kas galu galā nāk no sevis šaubas. Puiši, piemēram, Roger un Rafa nav cocky, tikai pārliecināti. Ir kaut off par to tā, ka Murray iet "Pirmdiena!" visu laiku. Es neredzu nekādu Grand Slam čempioni darām. Murray ir nepieciešams mainīt kaut ko par viņa attieksmi pret win slams. Viņam ir jākļūst pazemīgs, un tā vietā, lai dodas "Pirmdiena!" pēc katra punkta, viņam ir jākoncentrējas uz spēles uzbrūk tenisa kad mikroshēmas leju. Laime atbalsta drosmīgs. Ja paskatās nākotnē tenisa tad paskatās puiši, piemēram, Murray, Delpo un Džokovičs. Šo trīs Delpo ir labākais garīgi, bet vēl ir jautājuma zīme pār viņa physique par mani. Ja viņš var palikt traumu bezmaksas viņam ir labākā iespēja pārņemt no Roger un Rafa.


Es nesaprotu, kāpēc Agassi saka, ka Džokovičs un Delpo gūst pamatu par Roger un Rafa. Nav Roger tikai skolu Džokovičs ar Cincinnati un US Open? Džokovičs ir spēlē labāk kopš US Open cietās tiesa sezonā, bet problēma ar viņu par vēlu nav konsekvences. Viņš nav pats spēlētājs, ka viņš 2007.gadā un 2008.gada pirmajā pusē. Ja viņš var kļūt konsekventi viņš var kļūt par draudu pie slams vēlreiz. Tātad, man Delpo ir lielākais drauds šajā brīdī bar zaudējumu. Vismaz Agassi atzīst, ka Roger varētu vēl darīt dažas īpašas lietas. Es domāju, ka Roger gatavojas uzvarēt vēl divas Vimbldonas tituli, viens ASV Open un, iespējams, citu Australian Open. Kaut kas vairāk būtu prēmiju.

Tas dod viņam 18-19 slams, visvairāk Wimbledon nosaukumiem vēsturē visvairāk US Open sadaļām atvērtas laikmetā un, iespējams, tie viņam ar Agassi lielākoties Australian Open titulus atklātā ēra. Es domāju, ka jūs vienoties ar mani, ka tas būtu diezgan damn īpašu. Un tas ir tikai slams, kas neietver visu pārējo dokumentāciju viņš jau sadalīti vai varētu vēl pārtraukuma. Federer / Nadal laikmetā var būt tuvojas beigām, taču tas noteikti nav beigusies.

Lasītājs Komentāri

Dolores

Labs raksts par Agassi's prognozes, es biju diezgan sastulbušais viņa piezīmes par Murray ir nākamais dominējošais tenisa spēlētājs .... Duh! Mainot tēmu, Ru-, Jūs skatīties Nadal / Ljubicic spēles? Es uzskatu, ja L. nebūtu nodarīts kaitējums, viņš varētu būt veikusi maču. Es uzskatu, ka Nadal būs win pār viņa tautietis rīt.

Patīk vai nepatīk: Thumb up 0 Thumb down 0

[ Atbildēt ]

Ru-

Ru-Atbilde:

Jā, es tomēr skatīties, kas atbilst Dolores, un es domāju, ka tur ir diezgan daudz, ko teikt par to. Es tikai domāju, ka L ir viņa izredzes, kad viņš bija līdz 40-0 par Rafas kalpot otrajā, kas iet uz augšu, kas un pārtraukumu. Rafa bija patiešām cīnās šajā brīdī. Kad L neatbildētos visas iespējas, lai izjauktu viņš deva Rafa dzīves līniju un impulsu mainījusies. Tātad im nav pārliecināti, L būtu uzvarējusi spēli viņš nav get ievainots. Pret Rafa Jums ir tikai iegūt viena iespēja, un, ja jūs dont ņemt to viņš dos jums maksāt. Tas bija skumji, jo es, piemēram, L un viņš kļūst vecāks ziņā tenisa tagad. Tas būtu milzīgs win par viņu un Rafa būtu cietusi citā liels zaudējums. Es domāju, ka Rafa ir ļoti paveicies ar savu izdarīt.

Patīk vai nepatīk: Thumb up 0 Thumb down 0

[ Atbildēt ]

# 1
Rakstiskā Ar Dolores oktobrī 17, 2009 @ 2:25
jason

"Tur ir kaut off par to tā, ka Murray iet" Pirmdiena! " visu laiku. Es neredzu nekādu Grand Slam čempioni darām. "

Vienā ziņā es piekrītu šim, bet citā nozīmē, es nepiekrītu, jo pastāv būtiskas counterexamples. Es piekrītu tādā ziņā, ka tad, kad tenisa ēra ir labākais, neviens čempioni dara tās lietas. Bet tas var notikt, ja tenisa laikmetā nav ļoti labs. Es norādīt Šarapova šajā gadījumā. Paskaties viņas clenching dūri un sūkņu par katru punktu, pat pretinieka DF. Tomēr viņa uzvarēja 3 no 4 GSS.

Es domāju, ka viņa ir diezgan cocky, too. Tomēr, es joprojām patīk meitene ... viņa padara ļoti maz sieviešu saraksta man skatīties, viņa ir karsts. Tas ir tāpat kā skatīties catwalk modeļiem darbojas ap pakaļdzīšanās bumbas un svīšana - diezgan interesants. Runājot par cockiness, labi ... I guess mēs visi zinām, kas ir pašā augšā tā. Un viņa uzvar visvairāk GS jebkuru aktīvo spēlētāju. LOL

Kā Delpo, viņš nesen bija traumas Šanhajā. Tas bija plaukstas? Tas ir diezgan attiecas.

Patīk vai nepatīk: Thumb up 0 Thumb down 0

[ Atbildēt ]

Ru-

Ru-Atbilde:

Es piekrītu jums nozīmē :) Bet man tā grūti salīdzināt sieviešu tenisa uz mens teniss. Tā tikai tik dažādi, gandrīz dažādi sporta. Bet jums ir taisnība par laikmetu, tā ir ļoti spēcīga viens ar Roger un Rafa. Tie būtībā ir monopols uz slams. Tātad, jā varbūt, ja viņi wernt ap Murray varēja uzvarēja slam. Tikai slam būtu US Open 08, lai gan, kur viņš zaudētās Roger. Un jā, es piekrītu jums par Šarapova's hotness.

Patīk vai nepatīk: Thumb up 0 Thumb down 0

[ Atbildēt ]

# 2
Rakstiskā ar Jason oktobrī 17, 2009 @ 5:28
ines

Smieklīgs komentārs, ko Agassi. I didn't gaidīt to no him.It izklausās ļoti dīvaini, ka divi spēlētāji laikmets ir beidzot, kas joprojām ir Nr.1 un Nr 2 spēlētāji world.I nedomāju, ka būs skaidrs mīļākie (izņemot par Roger vai Nadal), uz brīdi.
Tās vai nu ir nepieciešams, lai saņemtu garīgo vai fizisko daļu no spēles noregulē better.I vienojas tie netiks dominēt tenisa veidā, ka tie līdz šim, bet Tā ir pāragri komentēt no Agassi.

Patīk vai nepatīk: Thumb up 0 Thumb down 0

[ Atbildēt ]

Ru-

Ru-Atbilde:

: D

Patīk vai nepatīk: Thumb up 0 Thumb down 0

[ Atbildēt ]

# 3
Rakstiskā Ar ines oktobrī 17, 2009 @ 5:51
Traks

Es esmu pieņemot, ka Agassi ir atsauce uz varbūtību, kas 2-3 gadu laikā, kurā jaunākiem spēlētājiem pārņems senioriem. Es neredzu, kas notiek 2010/11 sezonā, kā es joprojām uzskatu, Roger un Rafa ir daudz palicis to tvertnēs. Man nav pietiekami daudz ievērošanu Murray, jo viņš vēl nav uzvarēt GS atšķirībā Djoker un Delpo. Man vienmēr ir liels cieņu Agassi, taču dažreiz viņš var būt, piemēram krupis (sorry par vārdu zvana).

Patīk vai nepatīk: Thumb up 0 Thumb down 0

[ Atbildēt ]

# 4
Rakstiskā Ar traks oktobrī 17, 2009 @ 2:02
Traks

BTW, pieņemot, ka Nadal win's trow - būs viņš varēs apdzīt Roger kā No1 līdz šā gada beigām?

Patīk vai nepatīk: Thumb up 0 Thumb down 0

[ Atbildēt ]

Ru-

Ru-Atbilde:

Nah viņam ir jādara daudz vairāk, izredzes, ka viņš overakes Roger ir ļoti slim.

Patīk vai nepatīk: Thumb up 0 Thumb down 0

[ Atbildēt ]

# 5
Rakstiskā Ar traks oktobrī 17, 2009 @ 2:07
Dolores

Vai ir traumu epidēmija notiek? Lopez pensijā, sniedzot Nadal citu spēli, divas pēc kārtas? Hmmmm ... .. Jūsu domas par Nadal / Davydenko spēles rīt, Ru-. Paldies.

Patīk vai nepatīk: Thumb up 0 Thumb down 0

[ Atbildēt ]

Ru-

Ru-Atbilde:

Smieklīgi visiem šiem ievainojumiem, tas vienkārši rāda, ka tie ir jāmaina grafiku vai spēlētāji ir grafiks labāk. Nadal laimīgs kā vienmēr. Es rakstīt post kādu laiku par Shanghai.

Patīk vai nepatīk: Thumb up 0 Thumb down 0

[ Atbildēt ]

# 6
Rakstiskā Ar Dolores oktobrī 17, 2009 @ 2:43
SJ

Es nepiekrītu kaut Agassi saka, viņš ir bijušais spēlētājs nav pravietis. Murray būs mainīt savu spēli mazliet uzvarēt uz māla, viņš var nokļūt līdz ceturtdaļas vai semis, kam ir tiesības izdarīt, piemēram, šogad, bet Del Potro un Džokovičs ir priekšā viņam par mālu un ir grūts spāņiem, ka pop up uz franču atvērt tikai un dienvidiem amerikāņiem izvairīties, es neredzu Muzza uzvaras Francijas atklātā, vēl un tie briti, kuriem patīk Murray būs uzmundrināt viņu no nosaukuma pēc Vimbldonas, kas atstāj Australian Open un US Open, kas zina varbūt liels hitter vai resurgant spēlētājs ņems viņu, līdz viņš uzzina ne pasīva vērotāja vai nenovērtē pretinieku, vai varbūt Cilic kļūs viņa Nemesis.

Patīk vai nepatīk: Thumb up 0 Thumb down 0

[ Atbildēt ]

Ru-

Ru-Atbilde:

Nav daudz punktu, sakot Murray var uzvarēt Francijas, kad viņš aprunāt pat uzvarēt slams par citām virsmām ir tur?

Patīk vai nepatīk: Thumb up 0 Thumb down 0

[ Atbildēt ]

# 7
Rakstiskā Ar SJ oktobrī 17, 2009 @ 2:45
jason

Šodien ir vairāk pierādījumu par Nadal laikmets tuvojas beigām. Davydenko tikai Beats Nadal ir taisni. Nadal izmanto skolu Davy iepriekšējās sanāksmēs. Kaut arī konsekventa baseliner un rīcībā labā formā pamata insultu, Davy tiek uzskatīts spēlētājs w / nē postošas ieroci. Nadal jau bija daudz luck viņa pusē: Cilic ousted ar Berdihs, Delpo ievainoti un veic, Džokovičs ousted ar Davy. Ar visiem šiem, ja viņš vēl joprojām nevar uzvarēt šajā ... tad tur ir noteikti nopietna problēma. Roger nebija šāda veida luksusa 2008.

Tātad, tur ir liela varbūtība, ka Nadal laikmets tuvojas beigām. Attiecībā uz Roger, es ceru, ka viņa atkal var atgūt pilnīgi. Ar muguru Labi, man ir ticība, viņš var atjaunot dominējošo gadus jauna, kaut arī nav kā pirms ... bet varbūt viņš var, ja viņš spēlē ļoti maz turnīros. Droši vien tikai 10-12/year.

Patīk vai nepatīk: Thumb up 0 Thumb down 0

[ Atbildēt ]

# 8
Rakstiskā ar Jason oktobrī 18, 2009 @ 3:58
Karen

Patiesībā, Davydenko vienmēr ir darīts labi pret Nadal par grūti tiesām, ieguva 4 3. Viens Nadal uzvara bija grūts 3 noteicēji.

Patīk vai nepatīk: Thumb up 0 Thumb down 0

[ Atbildēt ]

# 9
Rakstiskā Ar Karen oktobrī 18, 2009 @ 6:08
jason

Tagad es nezinu, ja šo ceļu turpinās Nadal. Bet, ja jūs lasīt šo rakstu un maksāt lielu uzmanību uz to, kā tās apspriež Nikolay spēlē:
http://www.atpworldtour.com/News/Tennis/2009/10/Shanghai-Final-Davydenko-Captures-Title.aspx

Šķiet, ka vairāk un vairāk "mirstīgajiem" ir izpētījuši, kā spēlēt Nadal, ti, ir ļoti agresīvi. Kā Ru-norādījusi iepriekš, Nadal ir tikai viens stils iet, ar salīdzinoši maz tweaks šeit un tur. Kad viņš rada uz problēmu, kas būtiski nepatikšanas viņa gamestyle, iespējams, viņš nav gatavojas, lai varētu atrisināt to. Vienīgais veids, kā viņš varēsiet ir saglabāt slīpēšanas & ceru, ka viņa pretinieks sāk trūkstošo un stomīties pats. Pretējā gadījumā viņš sanāksme strupceļa, tāpat kā 2008 AO, UPS 2009 un Pekinas 2009 SF.

Ja šo ceļu turpinās, kas ir diezgan liela iespēja, ko tagad, es redzu viņu vairs pat top 3 spēlētājs. Džokovičs un Murray ir iespējams klases labāk nekā viņam tagad. Viņi ir sasmalcināts Nadal pirms pat tad, kad viņš spēlē normālos apstākļos (piemēram, Murray - UPS '08 SF). Tagad w / viņas apstākļi pasliktinās un kļūst arvien vairāk sapratu, labi ... lietas meklē vairāk baigs par Nadal.

OK, visu iepriekš minēto es saku ir, ja viņa apstākļi saglabāsies, bet tur ir arī varbūtība, ka viņš varētu atrast kaut kādā veidā. Vai nav uzrakstīt viņam off vēl, viņš ir viens no visvairāk garīgi grūts spēlētāji, kas tur, iespējams, tenisa vēsturē, too. Tātad, viņš varētu būt spējīgs pull off kaut ko ... lai gan izredzes ir slimmer nekā Roger atgūstas no 2008-2009.gada sākumā izgāzties.

Patīk vai nepatīk: Thumb up 0 Thumb down 0

[ Atbildēt ]

Ru-

Ru-Atbilde:

Es piekrītu, thanks for posting daži sīkumi, bet es biju prom.

Patīk vai nepatīk: Thumb up 0 Thumb down 0

[ Atbildēt ]

# 10
Rakstiskā ar Jason oktobrī 18, 2009 @ 6:22
Denise

Intersting atsauksmes Agassi, turpinās manā failus, lai redzētu, ja viņa prognozes nāk taisnība. Kāpēc tenisa cilvēki vienmēr cenšas paredzēt nākotni visu laiku? Ak, šie soothsayers

Patīk vai nepatīk: Thumb up 0 Thumb down 0

[ Atbildēt ]

# 11
Rakstiskā Ar Denise oktobrī 18, 2009 @ 8:10
ines

Apsveicu, un pateicoties Nicolay par viņa win, viņš bija ļoti grūts draw.He pelnījusi šo win for sure. Nadal ir pateikties savu laimīgo zvaigznes, redzēt viņu gala diez vai spēlējot jebkuru teniss all.Good darbu Kolya! veids, kā aiziet!
Atvainojiet Ru-es gribu jums pastāstīt kaut ko citu, mans labākais draugs atgriezās tiešām fascinated no savas valsts (Capea Town un citi).

Patīk vai nepatīk: Thumb up 0 Thumb down 0

[ Atbildēt ]

Ru-

Ru-Atbilde:

Tas ir forši, tā diezgan jauka, jo īpaši ar vasaras tuvošanos. Redzēsim, ja man palikt ;)

Patīk vai nepatīk: Thumb up 0 Thumb down 0

[ Atbildēt ]

# 12
Rakstiskā Ar ines gada 19 oktobris, 2009 @ 5:44

Pievienot komentāru

nepieciešams, izmantot īsto vārdu
nepieciešams, netiks publicēts
izvēles, jūsu emuāra adrese